Filtruoti pagal

Kategorijos
Kaina
Markė
Modelis
KURO SISTEMA
Filter

KURO SISTEMA

KURO SISTEMA

KURO SISTEMA

  • KURO ĮPYLIMO VAMZDŽIAI...
    <p>Automobilio kuro sistema yra esminė variklio veikimo dalis, atsakinga už degalų tiekimą iš kuro bako į variklį. Kuro įpylimo vamzdžiai, garlavinos ir kuro žarnos atlieka svarbų vaidmenį šiame procese, užtikrindamos, kad kuras saugiai patektų į variklį. Šiame straipsnyje apžvelgsime kuro įpylimo vamzdžius, garlavinas ir kuro žarnas – jų pagrindines dalis, veikimo principą ir svarbą transporto priemonės kuro sistemoje.</p> <h2>Kuro įpylimo vamzdžiai (garlavinos)</h2> <h3>1. <strong>Kas yra kuro įpylimo vamzdis / garlavina?</strong></h3> <p>Kuro įpylimo vamzdis (dar vadinamas <strong>garlavina</strong>) yra vamzdis, per kurį kuras iš degalų pistoleto patenka į automobilio kuro baką. Jis jungia kuro bako kaklelį su kuro įpylimo anga, esančia transporto priemonės išorėje. Kuro įpylimo vamzdis dažniausiai gaminamas iš metalo arba tvirto plastiko, kad atlaikytų kuro slėgį ir cheminį poveikį.</p> <h3>2. <strong>Pagrindinės kuro įpylimo vamzdžio dalys</strong></h3> <p>Kuro įpylimo vamzdis susideda iš kelių svarbių dalių:</p> <ul> <li><strong>Vamzdis</strong>: Pagrindinė dalis, per kurią teka kuras nuo įpylimo angos iki bako.</li> <li><strong>Vamzdžio apsauginis dangtelis</strong>: Dangtelis, kuris uždengia įpylimo angą, kai kuras nėra pilamas. Jis apsaugo kuro sistemą nuo teršalų, dulkių ir vandens patekimo.</li> <li><strong>Vamzdžio angos vožtuvas</strong>: Kai kuriose sistemose įrengtas vožtuvas, kuris apsaugo nuo kuro išsiliejimo arba atgalinio slėgio į kuro įpylimo vamzdį.</li> </ul> <h3>3. <strong>Kuro įpylimo vamzdžio veikimo principas</strong></h3> <p>Kai vairuotojas pilsto kurą, jis įkiša degalų pistoletą į įpylimo angą, o kuras teka per vamzdį į kuro baką. Vamzdis turi tam tikrą nuolydį, kuris užtikrina sklandų kuro tekėjimą. Kuro įpylimo vamzdis yra tiesiogiai susijęs su kuro garų kontrolės sistema, kuri neleidžia garams patekti į atmosferą ir užtikrina, kad jie būtų saugiai nukreipti atgal į kuro baką arba perdirbti.</p> <h3>4. <strong>Dažniausios problemos su kuro įpylimo vamzdžiais</strong></h3> <ul> <li><strong>Korozija</strong>: Jei vamzdis pagamintas iš metalo, jis gali koroduoti dėl ilgalaikio kontakto su degalais, drėgme ar druska, ypač šaltesniuose klimatuose. Tai gali sukelti kuro nutekėjimą arba sumažinti kuro srauto efektyvumą.</li> <li><strong>Fiziniai pažeidimai</strong>: Jei transporto priemonė patiria smūgį ar stiprų sukrėtimą, kuro įpylimo vamzdis gali būti pažeistas arba įtrūkęs.</li> <li><strong>Užsikimšimai</strong>: Kuro įpylimo vamzdis gali užsikimšti dėl šiukšlių, purvo ar nuosėdų, kurios gali patekti per netinkamai uždengtą kuro įpylimo angą.</li> </ul> <h2>Kuro žarnos</h2> <h3>1. <strong>Kas yra kuro žarnos?</strong></h3> <p><strong>Kuro žarnos</strong> yra lankstūs vamzdeliai, kurie jungia įvairius kuro sistemos komponentus, užtikrindami, kad kuras būtų saugiai ir efektyviai tiekiamas iš kuro bako į variklį. Jos gali būti pagamintos iš sintetinių medžiagų, tokių kaip nitrilas, polietilenas ar kitos kuro atsparios medžiagos, kad atlaikytų cheminių medžiagų poveikį, slėgį ir temperatūros pokyčius.</p> <h3>2. <strong>Pagrindinės kuro žarnų dalys</strong></h3> <p>Kuro žarnos susideda iš kelių svarbių sluoksnių, kurie užtikrina jų ilgaamžiškumą ir atsparumą:</p> <ul> <li><strong>Vidinis sluoksnis</strong>: Jis yra atsparus kuro ir cheminėms medžiagoms, taip pat užtikrina, kad kuras nepatektų iš žarnos į išorę.</li> <li><strong>Sutvirtinamasis sluoksnis</strong>: Tai armuojantis sluoksnis, dažniausiai pagamintas iš audinio ar plieninių pluoštų, kuris suteikia žarnai atsparumą slėgiui ir lankstumą.</li> <li><strong>Išorinis sluoksnis</strong>: Apsauginis sluoksnis, kuris apsaugo nuo išorinių pažeidimų, įskaitant fizinį kontaktą su kitomis dalimis, temperatūros svyravimus ir chemines medžiagas.</li> </ul> <h3>3. <strong>Kuro žarnų veikimo principas</strong></h3> <p>Kuro žarnos yra atsakingos už kuro transportavimą iš bako į variklį. Kai variklis veikia, kuro siurblys pumpuoja kurą per žarnas, tiekiant jį į kuro purkštuvus arba karbiuratorių (priklausomai nuo variklio tipo). Kuro žarnos užtikrina, kad kuras tekėtų pastoviu greičiu ir be nuostolių, o degimo procesas vyktų sklandžiai.</p> <h3>4. <strong>Dažniausios problemos su kuro žarnomis</strong></h3> <ul> <li><strong>Susidėvėjimas ir trūkinėjimas</strong>: Laikui bėgant kuro žarnos gali susidėvėti, ypač dėl aukštos temperatūros arba slėgio, todėl gali atsirasti įtrūkimų arba nuotėkių.</li> <li><strong>Nuotėkiai</strong>: Bet koks žarnos pažeidimas gali sukelti kuro nutekėjimą, o tai kelia ne tik variklio veikimo, bet ir saugumo problemų.</li> <li><strong>Kuro tiekimo trūkumai</strong>: Užsikimšimai ar suspaudimai gali sutrikdyti kuro srautą į variklį, todėl variklis gali veikti nestabiliai arba net visiškai sustoti.</li> </ul> <h2>Kuro įpylimo vamzdžių ir kuro žarnų priežiūra</h2> <p>Reguliari kuro sistemos priežiūra yra būtina, kad būtų užtikrintas transporto priemonės saugumas ir veikimo efektyvumas. Kai kurios rekomenduojamos priežiūros priemonės apima:</p> <h3>1. <strong>Reguliarus tikrinimas</strong></h3> <p>Tiek kuro įpylimo vamzdžius, tiek kuro žarnas reikia reguliariai tikrinti dėl nuotėkių, įtrūkimų ar kitų pažeidimų. Jei pastebimi kuro nuotėkio požymiai, būtina nedelsiant kreiptis į mechaniką ir pašalinti gedimus.</p> <h3>2. <strong>Korozijos ir rūdžių valdymas</strong></h3> <p>Kuro įpylimo vamzdžiai, ypač jei jie pagaminti iš metalo, gali būti veikiami korozijos ir rūdžių, ypač drėgnose ar šaltose sąlygose. Rekomenduojama reguliariai tikrinti, ar nėra rūdžių požymių, ir esant reikalui juos valyti arba pakeisti.</p> <h3>3. <strong>Apsauga nuo fizinių pažeidimų</strong></h3> <p>Kuro sistemos komponentai, tokie kaip žarnos ir vamzdžiai, turi būti apsaugoti nuo fizinių pažeidimų. Jei automobilis važiuoja per nelygius kelius ar bekelės sąlygomis, svarbu patikrinti, ar šios dalys nėra pažeistos.</p> <h2>Išvados</h2> <p>Kuro įpylimo vamzdžiai (garlavinos) ir kuro žarnos yra svarbūs automobilio kuro sistemos komponentai, kurie užtikrina saugų kuro tiekimą iš bako į variklį. Reguliarus šių komponentų tikrinimas ir priežiūra padeda išvengti problemų, kurios gali turėti įtakos ne tik transporto priemonės veikimui, bet ir saugumui.</p>
  • KURO SIURBLIAI
  • RĖLĖS IR VALDYMO BLOKAI
  • KURO BAKO KAMŠČIAI IR...
  • KURO SLĖGIO REGULIATORIAI
  • KURO PURKŠTUKAI
  • KURO BAKO NUORINIMO...
  • KURO SLĖGIO DAVIKLIAI
  • KURO VOŽTUVAI IR...
  • Kuro bakai / Degalų bakai
    <p>Kuro bakas, dar vadinamas degalų baku, yra vienas iš esminių automobilių ir kitų transporto priemonių kuro sistemos komponentų. Jo pagrindinė funkcija – saugoti ir tiekti kurą į variklį. Kuro bako konstrukcija ir jo veikimo principai yra tiesiogiai susiję su transporto priemonės veikimo efektyvumu ir saugumu. Šiame straipsnyje apžvelgsime kuro bako pagrindines dalis, jų funkcijas ir kaip jos sąveikauja, kad užtikrintų tinkamą degalų tiekimą.</p> <h2>Kas yra kuro bakas?</h2> <p><strong>Kuro bakas</strong> yra talpykla, kurioje laikomas kuras, reikalingas varikliui veikti. Jis gali būti gaminamas iš įvairių medžiagų, tokių kaip plienas, aliuminis ar plastikas (dažniausiai polietilenas), kurios užtikrina atsparumą kuro cheminėms savybėms ir mechaninėms apkrovoms. Kuro bako dizainas pritaikytas saugiai laikyti degalus ir užtikrinti efektyvų jų tiekimą į variklį per kuro sistemą.</p> <h2>Pagrindinės kuro bako dalys</h2> <p>Kuro bakas susideda iš kelių svarbių dalių, kurios kartu veikia siekiant saugiai laikyti ir transportuoti kurą į variklį. Toliau pateikiamos pagrindinės kuro bako dalys ir jų funkcijos:</p> <h3>1. <strong>Kuro įpylimo anga</strong></h3> <p><strong>Kuro įpylimo anga</strong> yra vieta, kurioje kuras įpilamas į kuro baką per degalų pistoletą. Tai pirmoji sąlyčio vieta tarp transporto priemonės ir degalų. Ši anga turi dangtelį, kuris saugo nuo nešvarumų, vandens ir pašalinių medžiagų patekimo į kuro baką.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro įpylimo anga užtikrina saugų ir paprastą kuro pylimą bei apsaugo kuro baką nuo išorinių veiksnių, pavyzdžiui, dulkių ir vandens.</p> <h3>2. <strong>Kuro bako dangtelis</strong></h3> <p><strong>Kuro bako dangtelis</strong> yra apsauginė dalis, uždengianti kuro įpylimo angą. Šis dangtelis ne tik apsaugo nuo kuro išgaravimo, bet ir nuo kuro užteršimo bei vagysčių. Šiuolaikiniuose automobiliuose dangteliai dažnai turi apsauginius mechanizmus, tokius kaip užraktai.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro bako dangtelis apsaugo kurą nuo garavimo ir nešvarumų patekimo, taip pat saugo nuo kuro vagystės.</p> <h3>3. <strong>Kuro siurblys</strong></h3> <p><strong>Kuro siurblys</strong> yra viena svarbiausių kuro sistemos dalių, atsakinga už kuro tiekimą iš bako į variklį. Daugumoje šiuolaikinių automobilių kuro siurblys yra įmontuotas tiesiai į kuro baką. Jis kurą perduoda į variklį per kuro žarnas esant slėgiui, užtikrinant pastovų kuro srautą.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro siurblys pumpuoja kurą iš bako į variklio kuro purkštuvus, užtikrindamas, kad kuras būtų tiekiamas pakankamu slėgiu ir reikiamu kiekiu.</p> <h3>4. <strong>Kuro lygio jutiklis</strong></h3> <p><strong>Kuro lygio jutiklis</strong> yra prietaisas, kuris stebi kuro kiekį bake ir perduoda šią informaciją vairuotojui per kuro lygio indikatorių automobilio prietaisų skydelyje. Jutiklis dažniausiai susideda iš plūdės, kuri juda pagal kuro lygį bake, ir rezistoriaus, kuris perduoda elektros signalus prietaisų skydeliui.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro lygio jutiklis matuoja kuro kiekį bake ir informuoja vairuotoją, kada reikia papildyti degalus, taip išvengiant kuro trūkumo varikliui.</p> <h3>5. <strong>Kuro grįžtamoji linija</strong></h3> <p><strong>Kuro grįžtamoji linija</strong> yra vamzdelis, per kurį perteklinis kuras, neperduotas varikliui, grįžta atgal į kuro baką. Tai svarbu, kad būtų išlaikytas optimalus kuro sistemos slėgis ir išvengta kuro perpildymo variklio skyriuje.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro grįžtamoji linija užtikrina kuro pertekliaus sugrįžimą į baką ir padeda reguliuoti slėgį kuro sistemoje.</p> <h3>6. <strong>Kuro filtrai</strong></h3> <p><strong>Kuro filtrai</strong> yra svarbūs komponentai, užtikrinantys, kad į variklį patektų švarus kuras, be jokių priemaišų ar teršalų. Filtrai pašalina smulkias daleles, kurios gali patekti į degalų sistemą kartu su kuru ir galėtų pažeisti kuro purkštuvus ar variklį.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro filtrai valo kurą nuo nešvarumų, apsaugodami variklį nuo pažeidimų ir užtikrindami sklandų kuro sistemos veikimą.</p> <h3>7. <strong>Degalų išsiplėtimo kamera</strong></h3> <p><strong>Degalų išsiplėtimo kamera</strong> yra dalis, kuri padeda sugerti kuro bakelyje susidariusius garus ir perteklinį kurą, kai jo temperatūra padidėja. Tai svarbi sistema, užtikrinanti, kad kuras nesikauptų ir nesudarytų per didelio slėgio kuro bake.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Degalų išsiplėtimo kamera užtikrina, kad perteklinis kuras būtų tinkamai laikomas, kol jis sugrįš į pagrindinę kuro sistemos liniją, taip išvengiant slėgio problemų.</p> <h3>8. <strong>Kuro ventiliacijos sistema</strong></h3> <p><strong>Kuro ventiliacijos sistema</strong> leidžia kuro bakui "kvėpuoti", reguliuodama kuro garų slėgį ir užtikrindama, kad garai nepatektų į atmosferą. Ši sistema dažnai sujungta su <strong>garų surinkimo sistema</strong> (EVAP), kuri neutralizuoja išmetamus garus, mažindama transporto priemonės poveikį aplinkai.</p> <h4>Funkcija:</h4> <p>Kuro ventiliacijos sistema apsaugo nuo pernelyg didelio slėgio kuro bake ir neleidžia kuro garams patekti į aplinką.</p> <h3>9. <strong>Kuro bako pertvaros</strong></h3> <p>Kai kurie kuro bakai turi vidines pertvaras, kurios padeda išvengti kuro bangavimo važiuojant nelygiais keliais arba staiga manevruojant. Šios pertvaros apsaugo nuo staigių kuro judesių bako viduje, o tai padeda išlaikyti stabilų kuro tiekimą ir pagerina vairavimo komfortą.</p>

Aktyvūs filtrai